דגן: "לא יכול להגיד את כל מה שאני יודע על חיפוש המחבל"

עמית דניאל No Comments on דגן: "לא יכול להגיד את כל מה שאני יודע על חיפוש המחבל"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן טוען כי יש מידע על המחבל שאי אפשר לדבר עליו בגלוי: "לא את הכל אפשר לפרסם" וסבור: "ליברמן שר מצוין; לא היה עדיף את לבני כשר ביטחון"

יוסי דגן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שוחח עם אפרים דוד בתכנית "הפוך על הפוך" והתייחס לחיפוש אחר המחבל שביצע את הטבח הקשה באיזור התעשיה ברקן, על המצב הבטחוני ביו"ש ועל כניסת המוני המתפללים הלילה לקבר יוסף.

"לא כל מה שאני יודע על חיפוש המחבל, אני יכול לספר", אמר דגן, "קיבלתי לפני שעה קלה עדכון מגורם בטחוני בכיר מאד בשטח והצבא עושה פעולות נהדרות".

דגן דיבר על התנהלות הממשלה ואומר: "אני מאוכזב מהממשלה שלי. בימים עברו צה"ל ביצע פעולות תגמול לאחר פיגועים והממשלה הקימה יישובים. צריך להבין, מדובר במלחמה על קיומנו פה. הם רוצים לגרש אותנו מפה ואנחנו צריכים להעמיק את האחיזה. הביטחון בארץ נגזר גם מכח ההרתעה וגם מבניה ביהודה ושומרון".

על שר הביטחון אביגדור ליברמן, כנגדו נשמעו אמירות מצד שר החינוך נפתלי בנט בימים האחרונים, אמר דגן: "אני חושב ששר הביטחון ליברמן הוא שר מצוין שעושה עבודה נפלאה. יש לי מחלוקות אתו וזה בסדר גמור. אני מעריך גם את השר בנט ואת התנהלותו".

דגן סיפר כי "אם ליברמן לא היה נכנס לקואליציה, לבני היתה שרת ביטחון והרצוג שר החוץ. האם זה היה עדיף?" שאל

דגן התייחס גם לכניסה הלילה לקבר יוסף הצדיק זיע"א ואמר: "זה מרגש לראות את כולם, כולל יהודים מחו"ל, מתפללים יחד כאיש אחד".

האזינו:



0 תגובות